Sunday, November 8, 2015

We're Going on a Bear Hunt

This last week we began learning about bears.  We had lots of fun learning, writing about and retelling the story "We're Going on a Bear Hunt".  We hung out in the bear cave and began making a bear using a fork as a tool to paint with (we are not finished with these little creations yet).  We also had fun in centers, small groups and stations.  Take a look at our week in pictures.

We're Going on a Bear Hunt 
Watch out!  There is a bear in your lap!!!

A cutting we will go

Say cheese!  Let me sweep that up for you.

Taking care of the family.

It's clean up time.  Got to put everything in it's place.

We are painting with a fork.  Who knew you could do other things than eat with one.

Check this out!
How about I put on a play.

Building with blocks and unifix cubes
Playing and sorting with lids.

Looking forward to another great week in prek
Mrs. Lisa

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. The kids are so adorable! If you are interested in swimming pool, feel free to check our company's website https://vnpool.vn/. Contact us: beboivn@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Một trong những sản phẩm, thiết bị hồ bơi được ứng dụng nhiều nhất hiện nay chính là thanh xả tràn bể bơi. Chức năng của thanh xả tràn chính là chắn rác và đảm bảo nguồn nước luân chuyển tuần hoàn. Ngày nay, các thanh xả tràn được thiết kế vô cùng thẩm mỹ và hiện đại với nhiều kiểu thiết kế khác nhau, được ứng dụng trong việc trang trí bể bơi ngày càng nhiều. Chất liệu chính của sản phẩm là nhựa ABS với màu sắc trang nhã, dễ phối hợp như trắng, xanh, bạc. Với đặc tính về chất liệu, sản phẩm sẽ có độ dẻo và bền theo thời gian. Nhưng khách hàng cũng cần lưu ý để nước ngập kênh và tiếp xúc với các thanh nhựa bên trên để chúng không bị oxi hóa làm ảnh hưởng tới chất lượng. Tùy theo thiết kế và hình dáng bể bơi mà sẽ sử dụng thanh xả tràn có chiều dài khác nhau, trung bình từ 18-30cm. Nên lựa chọn các đơn vị thi công hồ bơi uy tín để lắp đặt sản phẩm này để đảm bảo an toàn cho bể bơi và người sử dụng.

    ReplyDelete